लाइव टीवी

CAA-NRC को लेकर लालू ने साधा नीतीश पर निशाना, कहा- पलटूराम रंग बदलने में माहिर बाड़न

News18 Bihar
Updated: January 15, 2020, 10:29 PM IST
CAA-NRC को लेकर लालू ने साधा नीतीश पर निशाना, कहा- पलटूराम रंग बदलने में माहिर बाड़न
लालू यादव ने ट्वीट कर केंद्र और नीतीश सरकार पर निशाना साधा है. (फाइल फोटो)

लालू प्रसाद यादव (Lalu Prasad Yadav) ने कहा कि नीतीश कुमार (Nitish Kumar) ने जनता के पीठ में छुरा घोंपा है.

  • Share this:
पटना. सीएए (CAA) और एनआरसी (NRC) को लेकर बिहार के पूर्व मुख्यमंत्री और आरजेडी (RJD) के सुप्रीमो लालू प्रसाद यादव (Lalu Prasad Yadav) ने बुधवार को बिहार और केंद्र सरकार पर जमकर निशाना साधा. लालू ने मुख्यमंत्री नीतीश कुमार (Nitish Kumar) को पलटूराम बताते हुए कहा कि उन्होंने जनता के पीठ में छुरा घोंपा है.

लालू यादव ने पूर्व मुख्यमंत्री राबड़ी देवी की ट्वीट को मेंशन करते हुए लिखा, ''पलटूराम रंग बदलने में माहिर बाड़न. एक तरफ जनता के पीठ में छुरा भोके के काम करतारन ओही दुसर ओर गरीब के नागरिकता छिने खातिर सदन में समर्थन कईले बाड़न. जेकर बाप-दादा पढ़ल-लिखल नईखन अउरू ओकर बाप-दादा के नाम से कउनो जमीन जायदाद नईखे. एह बिल कारण उ एह देष के नागरिक ना मानल जाई.''

वहीं, दूसरे ट्वीट में लालू ने लिखा, ''मुंह में राम बगल में छुरी, मौका पाके गरीबन के काटतारन मुरी. दोनों सदनों में नीतीश समर्थन कईलस अउरू बाहर में मुंहजवानी प्रवचन कर ता कि लागू ना होई. ई लोग जनता के अपन जैसा बुरबके समझले बा? ई काला कानून के खत्म करे खातिर आरजेडी पार्टी सब कुछ न्योछावर करे के तैयार बा.''



राबड़ी बोलीं-  CAA, NRC और NPR के कारण जल रहा है देश

दरअसल, सीएए, एनआरसी और एनपीआर को लेकर ट्वीट कर कहा था, ''समुचा देश CAA, NRC, NPR के ज्वाला में जल रहल बा बाकी नीतीश जी झुठों के जनता के बेवकूफ बनावे रहल बा. एक ओर सदन में एह बिल के समर्थन करता अउरू दूसर ओर बिल के लागू ना होखे के बात कहता. ई केकरा के मूर्ख बनावतारन. जनता सब जानता. ईन कर दूधारी तलवार के कुन्द करे के विचार जनता बना लेले बा.

ये भी पढ़ें-

कांग्रेस के दही-चूड़ा भोज में जुटे गठबंधन के सभी दिग्गज, लेकिन नहीं मिटी खटास

खुशखबरी! बिहार में अब 8वीं पास को ITI में मिल जाएगा एडमिशन

News18 Hindi पर सबसे पहले Hindi News पढ़ने के लिए हमें यूट्यूब, फेसबुक और ट्विटर पर फॉलो करें. देखिए पटना से जुड़ी लेटेस्ट खबरें.

First published: January 15, 2020, 9:57 PM IST
पूरी ख़बर पढ़ें अगली ख़बर